او رئیس است یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به دنبال رد پای دوست...

سیر نمایشگاهی جایگاه زن 7 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 6 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 5 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 4 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 3 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 1 سیر نمایشگاهی زن مسلمان جواب دندان شکن..... دل، انسان و دنیا.... چگونه پاکدامنی زنان خود را حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تمدن یعنی....... آزادی... آدما از لحاظ فهمیدن چند دسته هستن؟؟؟؟؟ زندگی واقعیت نه خیال.... سبک زندگی 2 به نظر شما واقعیه؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! سبک زندگی جمله ای بسیار مهم در امر تبلیغات....


او رئیس است یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

دیروز رفته بودم بانک تا ببینم میتونم یه وام دو میلیون تومنی بگیرم یا نه!!!!!!!!! البته این چیزی که میخوام بنویسم خیلی وقته که دغدغه ی منه اما اتفاق دیروز باعث شد تا به فکر بیافتم که اونو با شما در میون بذارم....

خلاصه رفتم بانک از کارگر بانک که مسئول تسهیلات بود در مورد کارم پیگیری کردم. طوری رفتار کرد که انگار من اونجا نیستم...انگار من بهشون بدهکارم.... آخرش راضی شدن یک میلیون تومن بهم وام بدن.... از پول خودم لطف میکنن و به خودم با هزار منت یک میلیون تومن وام اونم  وام با سود کم چشمک میدن....

یا مثلا هر وقت میرم قسط وام ازدواجمو بدم دور از چشم شما کارگری که پشت باجه نشسته طوری رفتار میکنه که انگار من نوکرشم....

شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا الان از این رفتارها باهاتون شده؟؟؟؟؟؟ چه جور جواب دادید؟؟؟؟؟؟

میدونین مشکل کجاست؟؟؟؟ مشکل اینجاست که شما نمیدونین بعضی از چیزا رو....

اونی که پشت میز نشسته کارگر شماست...مگه دوره ارباب رعیتیه که اونجور برخورد میکنن......

باور کنین که اونا کارگر شما هستن در اینصورت با اونا مثل کارگرتون برخورد خواهید کرد....کارگری که موظفه کار شما رو در چارچوب قانون انجام بده....

آره درست شنیدی اون کارگر شماست... کارگر همه ما به اصطلاح طبقه پایینی ها از نظر مالی... اگه پول ما نبود بانکی قدرت تشکیل شدن پیدا نمی کرد...

بانک داره

پول شما رو میخوره

به شما زور میگه

سود خودشم میکنه....

وگرنه بانک از کجا میاره این ساختمونا رو تو بهترین جاهای شهر و به بهترین شکل میسازه؟؟؟؟؟

یا مثلا یه بانک تو شهر ما جریمه 60 میلیاردی برای ساخت و ساز به شهرداری داده.

از کجا آورده که این جریمه رو به شهرداری بده؟؟؟؟؟؟؟؟ 

اینا همش بخاطر اینه که ما خودمونو باور نکردیم... اگه این وضع موجود رو قبول داریم یعنی پذیرش ارباب و رعیتی با ایت تفاوت که شکلش عوض شد و ما خودمونو گول میزنیم....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خودم، ،
:: برچسب‌ها: بانک, سودبانکی, وام, رعیت, ارباب رعیتی, طبقه پایین, ,

نویسنده : مهدی تاریخ : شنبه 23 / 10 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به به دنبال رد پای دوست... مي باشد.